щоб дати їм можливість обпектися і водночас уберегти від опіків, щоб пам’ятати
Соціальний статус класу: у класі наявний чітко виражений лідер, проте, всі діти в класі товаришують, мають дружелюбні відносини.
Ставлення до громадського життя у класі посереднє. У класі кожен учень має свої обов’язки, які виконують.
Діти толерантно з повагою ставляться до дирекції та всіх вчителів школи, привітні зі старшими та іншими жителями.
Спілкування в класі позитивне, відкрите. Хлопці та дівчата добре ладять між собою, загалом стосунки з усіма членами класного колективу добрі, товариські. У класі панує доброзичлива атмосфера. Діти, без перебільшення, виховані, привітні, культурні.
Всі учасники класного колективу володіють знаннями багатьох цікавих сучасних фактів. Користуються мережею інтернет. В більшості у майбутньому мріють обрати професії типу людина – людина або ж людина – техніка.
Самооцінка в класі невпевнена, посередня. У колективі є учні різних темпераментів, як меланхоліки так і сангвініки, але чітко виявленого темпераменту немає, у всіх змішаний, з переважанням окремих якостей.
Робота з класним колективом не завжди легка, але цікава. Клас старався приймати участь у загальношкільних та класних заходах. Діти вміють добре працювати.
Немає коментарів:
Дописати коментар